Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Tunik A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Larin V. B. 
Algorithms of Gyro-Free Accelerometer-Based Satellite-Inertial Navigation System [Електронний ресурс] / V. B. Larin, A. A. Tunik // Electronics and control systems. - 2012. - № 4. - С. 32-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2012_4_7
Основна проблема, що виникає під час створення акселерометричних безплатформенних інерціальних навігаційних систем, є перетворення показань надлишкових лінійних акселерометрів в оцінку кутових прискорень, кутових швидкостей та вирішення, таким чином, завдання кутової орієнтації. Досліджено співвідношення між кількістю надлишкових датчиків і якістю (точністю) алгоритмів оброблення сигналів. Показано, що збільшення кількості датчиків від мінімальної величини шість до дванадцяти надає додаткові можливості для корекції результатів оцінювання та збільшення їх точності. Моделювання цих систем показує ефективність оцінювання особливо для випадку рухомих об'єктів, що обертаються з великою кутовою швидкістю, коли традиційне використання гіроскопів може бути досить проблематичним.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.16 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Sushchenko O. A. 
Algorithms of robust optimization of inertially stabilized platforms [Електронний ресурс] / O. A. Sushchenko, A. A. Tunik // Electronics and control systems. - 2012. - № 4. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2012_4_20
Розглянуто особливості параметричної і структурної робастної оптимізації інерціальних стабілізованих платформ. Описано основні завдання інерціальних стабілізованих платформ для наземних і морських рухливих об'єктів. Наведено постановки проблем параметричної і структурної робастної оптимізації інерціальних стабілізованих платформ для рухомих об'єктів розглянутого класу. Показано результати оптимізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.807 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Tunik A. A. 
On structures of combined UAV flight control systems with elements of fuzzy logics [Електронний ресурс] / A. A. Tunik, M. M. Komnatska // Electronics and control systems. - 2014. - № 3. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2014_3_7
The paper deals with flight control system development in a form of successive loop control that involves "crisp" and fuzzy contours. The paper explores peculiarities of sharing the control functions between "crisp" and fuzzy parts of the developed autopilot. The division of the autopilot structure into "crisp" and fuzzy parts is performed by applying the-robust stability theory of fuzzy systems and the describing function approach. The design procedure is illustrated by a case study of unmanned aerial vehicle lateral channel control. It was proved that application of the fuzzy control is expedient for outermost contour in the successive loop structure of flight control system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.95 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Tunik A. 
Usage of vector parametric optimization for robust stabilization of ground vehicles information-measuring devices [Електронний ресурс] / A. Tunik, O. Sushchenko // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 4. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_4_6
Розглянуто особливості постановки задачі векторної параметричної оптимізації робастних систем стабілізації з урахуванням 2-х груп обмежень: умов стійкості системи та виконання надаваних до неї технічних вимог. Здійснено векторизацію критерію оптимізації робастної системи стабілізації інформаційно-вимірювальних пристроїв, експлуатованих на рухомих об'єктах. Запропоновано інтерактивну евристичну процедуру розв'язання цієї задачі, що складається з 2-х етапів. Ефективність запропонованої процедури підтверджено результатами моделювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Tunik A. A. 
Practical experience of intellectual UAV attitude stabilization system computer-aided design [Електронний ресурс] / A. A. Tunik, К. Rydlo, O. V. Savchenko, K. V. Melnik // Electronics and control systems. - 2015. - № 1. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2015_1_6
Розглянуто задачу проектування інтелектуальної системи кутової стабілізації для малого безпілотного повітряного судна. Ця система призначається для покращення стійкості і керованості безпілотного повітряного судна врежимі ручного управління. Поставлену задачу вирішено за допомогою сполучення елементів традиційного іробастного управління з використанням методів модельно-орієнтованого моделювання. Результати проектування верифікуються за допомогою багатоетапного моделювання та експериментальних льотних випробувань. Наведено їх інтерпретацію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.605 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Tunik A. A 
Robust Optimization of the UAV Gain-Scheduled Flight Control System [Електронний ресурс] / A. A Tunik, О. I. Nadsadna // Electronics and control systems. - 2017. - № 3. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2017_3_11
Представлений регулятор з програмною адаптацією коефіцієнтів посилення для всього діапазону польоту малого безпілотного літального апарату. Запропоновано субоптимальну робастну систему керування польотом на основі підходу, заснованого на програмній адаптації коефіцієнтів підсилення. Оскільки малі безпілотні літальні апарати виконують польоти на малих висотах, досить вибрати в якості значення змінної, що визначає зміну динаміки обієкта істинну повітряну швидкість. Крім того, процедура робастної оптимізації, заснована на генетичних алгоритмах, добре підходить для пошуку компромісу при вирішенні задачі багатокритеріальної оптимізації та пошуку компромісу між робастністю і якістю. Дискретне керування з використанням програмної адаптації коефіцієнтів посилення забезпечується за допомогою інтерполяції Лагранжа між локальними регуляторами. Процедуру синтезу наведено для системи керування бічним каналом безпілотного літального апарату. З результатів моделювання видно, що запропонована система керування забезпечує значно кращий результат, ніж регулятор з фіксованими значеннями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.827 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Tunik A. A. 
Computer-Aided Design of Fixed Wing UAV Path Tracking System [Електронний ресурс] / A. A. Tunik, M. O. Lavanova // Electronics and control systems. . - 2018. - № 3. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2018_3_21
Розглянуто задачу плавного відслідковування еталонної траєкторії для безпілотного літального апарата (ЛА) з фіксованими крилами, коли еталонна траєкторія є кусково-лінійною, що має точки розриву з різкою зміною курсового кута. Кінцевою ціллю є придушення відхилень компонентів вектора стану , які є небезпечними з точки зору безпеки польоту, приймаючи до уваги повну математичну модель внутрішнього контуру кутової стабілізації. Внутрішня система кутової стабілізації та зовнішня система траєкторного керування складається з найпростіших елементів, що часто використовуються, таких як ПД-регулятори, згладжуючі фільтри та фазовипереджаючі ланки, параметри котрих були знайдені з допомогою процедури оптимізації, що базується на генетичних алгоритмах. Щоб запобігти надмірної параметризації процедури оптимізації, запропоновано вирішити цю проблему, використовуючи її розклад на два послідовних етапи: пошук оптимальних параметрів внутрішнього контуру на першому етапі, а потім пошук оптимальних параметрів зовнішнього контуру на другому етапі. Запропоновано використати фільтр низьких частот для перетворення еталонного сигналу крену для того, щоб отримати гладку псевдо-Дубінсовську траєкторію польоту безпілотного ЛА. Моделювання польоту безпілотного ЛА в спокійній та помірно турбулентній атмосфері доводить ефективність запропонованого методу проектування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 781.744 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Tunik A. A. 
Synthrsis of Quadrotor Robust Guidance and Control System VIA Parameterization of All Stabilizing Н-infinity State-Feedback Gains [Електронний ресурс] / A. A. Tunik, S. I. Ilnytska, O. A. Sushchenko // Electronics and control systems. . - 2019. - № 4. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2019_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.966 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Tunik A. A. 
On Features of Planning Trajectories for Quadrotors [Електронний ресурс] / A. A. Tunik, V. B. Larin, O. A. Sushchenko, S. I. Ilnytska // Electronics and control systems. . - 2021. - № 3. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2021_3_8
Досліджено процес планування траєкторій під час польоту квадрокоптера. Проаналізовано типові траєкторії польотів дронів. Наведено структурну схему системи керування в неголономному випадку для горизонтального польоту. Представлено порівняльний аналіз найбільш поширених траєкторій. Проаналізовано можливість використання двох типів траєкторії Дубінса. Запропоновано введення полярних координат для формування траєкторій польоту. Запропоновано обгрунтований вибір траєкторій квадрокоптера для різних випадків голономної та неголономної замкнутих систем керування. Проаналізовано переваги та недоліки планування траєкторій у кожному з цих випадків. Розроблено Simulink-моделі для генераторів траєкторій квадрокоптера. Наведено результати моделювання процесу генерації цих траєкторій. Показано можливості MATLAB для моделювання траєкторій польоту. Одержані результати можуть бути застосовані для безпілотних літальних апаратів різних типів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.224 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського